קבוצת Allflex משנה את שמה ל-Antelliq

קבוצת Allflex, שרכשה בסוף 2014 את חברת SCR Engineering הישראלית תמורת 250 מיליון דולר, הודיעה היום על הקמת מותג-על אשר יחליף את שם קבוצת Allflex ל-Antelliq (www.antelliq.com).

בנוסף ל-SCR, קבוצת Allflex היא הבעלים של המותגים Allflex, Biomark ו-Sure Petcare. לדברי החברה, החלפת שם המותג ממחישה את שאיפתה להיות החברה המובילה בעולם בניהול, ניטור ומעקב אחר בעלי חיים. בכוונת Antelliq להעמיק את פעילויות הקבוצה בפיתוח וייצור פתרונות וכלים לזיהוי וניטור בעלי חיים, וכן מוצרים ושירותים חדשים בתחום בינת נתונים והתמקדות בפתרונות לניהול וניטור משק החי, דגים וחיות מחמד.

"אנו גאים להודיע על השקת Antelliq – מותג-העל החדש עבור הקבוצה אשר משלבת בין החברות הגדולות שלנו לזיהוי בעלי חיים וניטור. הקבוצה הייחודית שלנו התפתחה מחברת זיהוי בעלי חיים לחברה המספקת מידע ונתונים בכל הקשור לזיהוי, ניטור ומעקב בעלי חיים. במשך השנים יצרה החברה פתרונות ומוצרים ברמה עולמית לזיהוי בעלי חיים ומעקב, פתרונות ניטור חלוציים, ומוצרים ושירותים חכמים", אמר ד"ר סטפן וייסקופף מנכ"ל Antelliq, והוסיף: "ב- Antelliq, כל מה שאנחנו עושים נועד לגלות הזדמנויות חדשות ולשפר את הניהול ורווחת בעלי החיים, דגים וחיות המחמד. Antelliq, היא הצהרת השאיפות שלנו: להיות קבוצת מובילה בעולם בתחום בינת בעלי חיים, המקדישה את משאביה לחיבור בין בעלי חיים ואנשים לעתיד חכם יותר".

קבוצת Allflex פעילה בתעשיית פתרונות הזיהוי והניטור לבעלי חיים למעלה מ-60 שנה, היא מעסיקה למעלה מ-1,900 עובדים, מפעילה 24 אתרי ייצור ב-21 מדינות בחמש יבשות ומשרתת לקוחות ביותר מ-100 מדינות.

פרסום
פרסום

לדברי החברה, מרכזי החדשנות האזוריים והפריסה העולמית של Antelliq יסייעו לה לספק למגדלים מידע שימושי בזמן אמת שיסייע להם לנהל את עדריהם ולעמוד בדרישות הגוברות לאספקת חלבון לצריכת בני אדם. בתחום חיות המחמד, Antelliq תספק כלים ומידע שיסייעו לבעלי חיות המחמד להבין טוב יותר את צורכי הבריאות שלהם ובכך להעמיק את הקשר בין אנשים ובעלי חיים.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

בשר בקר מתורבת אושר לראשונה בישראל

19/01/2024

שנה טובה
"מילאוטיס: הטכנולוגיה הביולוגית שמשנה את פני התעשייה החלבית ומפחיתה את התלו...
בכירי משרד החקלאות ערכו ביקור במתקן החדשני של חברת PURE BLUE FISH בבנימינ...
חיטוי עטינים - הכללים השתנו ,הגיע זמן לשינוי !
לראשונה בענף, חברה ישראלית חתמה על הסכם לייצוא מזון לחיות מחמד לחנויות ביפן...
בשר בקר מתורבת אושר לראשונה בישראל

19/01/2024

שנה טובה
"מילאוטיס: הטכנולוגיה הביולוגית שמשנה את פני התעשייה החלבית ומפחיתה את התלו...
בכירי משרד החקלאות ערכו ביקור במתקן החדשני של חברת PURE BLUE FISH בבנימינ...
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום