משרד החקלאות פסל 1.5 טון דגים מגידול מקומי שנמצאו לא ראויים למאכל

היחידה לפיקוח מוצרים מן החי, בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות פסלה בימים האחרונים 1.5 טון של דגים אשר גודלו בבריכות דגים ברחבי הארץ, בעקבות זיהוי סימנים המעידים על קלקול הדגים, המביאים לחשש סביר לפגיעה בבריאות הציבור. כתוצאה מכך, הורה המשרד על פסילת הדגים למאכל אדם והשמדתם.

 

ד"ר נדב דוידוביץ, רופא וטרינר לפיקוח על מחלות דגים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות: "משרד החקלאות בודק את בריכות הדגים על מנת לוודא שהמזון המשווק לציבור עומד במדדים שקבע המשרד בהלימה עם מדדים המקובלים במדינות האיחוד האירופי. לצד בדיקות משרד החקלאות, באחריות המגדל להקפיד על הוראות הנוהל והחוק, ולוודא כי הדגים המגיעים לתחנות המיון יהיו ראויים למאכל אדם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

כ-50 מיליון ₪ לבמגדלי בקר במרעה

16/06/2026

22 מיליון ש"ח ללולי הצפון: משרד החקלאות משיק מסלול תמיכה חדש למגדלי מטילות

03/06/2026

דגי כנרת טריים ואיכותיים בדוכן הדגים בנמל עין גב

31/05/2026

סירה אוטונומית קטנה וחכמה לניטור איכות מים בחקלאות ימית

24/05/2026

מאבק נגד מכלאות צאן פיראטיות

20/05/2026

גניבה שמאיימת על העתיד הגנטי של החקלאות: חמש כבשות נדירות נעלמו רגע לפני של...

06/05/2026

כ-50 מיליון ₪ לבמגדלי בקר במרעה

16/06/2026

22 מיליון ש"ח ללולי הצפון: משרד החקלאות משיק מסלול תמיכה חדש למגדלי מטילות

03/06/2026

דגי כנרת טריים ואיכותיים בדוכן הדגים בנמל עין גב

31/05/2026

סירה אוטונומית קטנה וחכמה לניטור איכות מים בחקלאות ימית

24/05/2026

שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.