תעודות הוקרה הוענקו לאחים רעיה שטראוס בן דרור ומיכאל שטראוס

תעודות הוקרה לאחים רעיה שטראוס בן דרור ומיכאל שטראוס, הוענקו ביום שני בערב (3.9) באירוע הוקרה למגזר העסקי שהתקיים כחלק מוועידת המשפיעים של חברת החדשות בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, וביזמת נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, נשיא התאחדות האיכרים בישראל דובי אמיתי, יו"ר להב רועי כהן ותעשיינים רבים. לאשת העסקים, היזמית החברתית והפילנתרופית רעיה שטראוס בן דרור, מייסדת מיזם "אוצרות הגליל" ואחיה התעשיין מיכאל (מיקי) שטראוס הוענקו תעודות ההוקרה- על פעילותם ותרומתם למדינת ישראל בתחום הכלכלי החברתי והפילנתרופי, לצד הפעילות העסקית המצליחה.

בטקס המרגש, נאמר כי תעודת ההוקרה  הוענקה לרעיה שטראוס בן דרור על כך שלצד פעילות עסקית ענפה רבת שנים, כשחלקה את הבעלות על חברת שטראוס יחד עם אחיה מיכאל, והייתה חלק מהנהלתה הבכירה, קיימה גם פעילות פילנתרופית ענפה, וכיום היא מקדישה את מלוא זמנה להקמה והשקעה בפרויקטים חברתיים, על האופן שבו הטמיעה במהלך פעילותה בעולם העסקי-תעשייתי עקרונות כלכליים, עסקיים וערכיים, שהשכילה לשלב גם בפעילותה החברתית, פעילות אשר מסייעת לפיתוחם של מאות עסקים בגליל המערבי, משפיע על הסביבה הכלכלית והחברתית האזורית.  התעודה הוענקה למיכאל שטראוס, דור שני לתעשיינים ומבכירי התעשיינים בישראל, על הישגיו העסקיים והניהוליים, על מנהיגותו ועל גילוי יוזמה רבת מעוף, במשך 7 עשורים בפיתוח ובקידום ענף התעשייה בישראל, על שהוביל את החברה לעידן חדש של סטנדרטים בינ"ל בהיבטים ניהוליים, בחשיבה אסטרטגית, ובהתמדה רציפה על איכות וחדשנות. על כך שתחת שרביטו הפכה קבוצת שטראוס, חברת המזון השנייה בגודלה בישראל, לקבוצת ענק הפועלת יותר מ-25 מדינות בכל העולם, ותורם תרומה משמעותית לכלכלה ולתדמיתה של מדינת ישראל. בנוסף למילים החמות הוקרן סרטון על העבר של משפחת שטראוס ועל פעילות שני האחים בהווה. רעיה שטראוס בן דרור  אמרה בסרטון "במהלך שנות העשייה נוכחתי כי מי שאני הינו עולם הערכים של ההורים שלי, ואני גדלה על הערכים האלה- ציונות, ביחד, פילנתרופיה, נתינה לקהילה שממנה צמחתי, נולדתי לתוך המפעל, ולתוך הסביבה הזו. אני מאמינה שכאשר קבוצת אנשים מחויבת לחזון, הכול אפשרי".

האחים מיכאל שטראוס ורעיה שטראוס בן דרור, נולדו לד"ר ריכרד והילדה שטראוס, זוג חלוצים שעלו ארצה ב-1936 מגרמניה, והיו ממקימי נהריה.  בהנהגתו של מיכאל שטראוס, הובילו האחים שורה של מהלכים אסטרטגיים חשובים. בין השאר, נחתמו הסכמי שותפות עם חברות הענק דנונה, יוניליבר ופפסיקו, נחתמה שותפות עם יטבתה, נרכשה חברת עלית ופעילות הקבוצה הורחבה לקטגוריות רבות. מיכאל, אשר פעל לאורך כל חייו בלהט עצום ובמסירות כדי לקדם את התעשייה הישראלית, מונה לנשיא עד שנת 2001, בה העביר את שרביט הניהול לעפרה בתו, דור שישי לתעשיינים, ומכהן מאז כחבר דירקטוריון וכיו"ר שטראוס אחזקות. תוך בניית ערוצי מכירה ושיטות הפצה חדשניות, הפכה שטראוס לחברת המזון השנייה בגודלה בישראל, ולחברה בינלאומית הפועלת ביותר מ-25 מדינות,  המעסיקה כ-14 אלף עובדים בעולם, מחציתם בישראל. בעקבות המיזוג עם עלית, פרשה רעיה משטראוס, ומאז היא מקדישה את כל זמנה לפעילות פילנתרופית  ויזמות חברתית בישראל.

מיכאל שטראוס הינו תורם פעיל, ולמעלה מ-20 שנה  הוא משקיע בפיתוח העיר עכו בה זכה לתואר יקיר העיר. בתום שירותו הצבאי למד מיכאל שטראוס טכנאות חלב במכון ויצמן למדע ובשוויץ והוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד. רעיה שטראוס בן דרור למדה מנהל עסקים ודוברות באוניברסיטת חיפה והתמחתה בלימודי עסקים משפחתיים באוניברסיטת הרווארד שבארה"ב, ובלימודי אחריות חברתית תאגידית, ושניהם השתלבו בעסק המשפחתי.

פרסום

 

פרסום

 

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

נחשף מרכז הפצה לוגיסטי של ביצים מוברחות ומכון "מיון" פיראטיים

24/04/2024

מחירים החדשים של מוצרי החלב בפיקוח:

15/04/2024

מפקחי משרד החקלאות תפסו כ-50,000 ביצים לא מפוקחות שהוברחו משטחי הרשות הפלשת...

11/04/2024

רפורמת הלולים נדחתה ל-2027 בעקבות המלחמה בצפון

08/04/2024

נתוני הצריכה של בקר עופות ודגים שהיו לנו ב-2023 לעומת 2022

08/04/2024

קורס טיפול בזבל מהרפת, מאי-יולי 2024

03/04/2024

נחשף מרכז הפצה לוגיסטי של ביצים מוברחות ומכון "מיון" פיראטיים

24/04/2024

מחירים החדשים של מוצרי החלב בפיקוח:

15/04/2024

מפקחי משרד החקלאות תפסו כ-50,000 ביצים לא מפוקחות שהוברחו משטחי הרשות הפלשת...

11/04/2024

רפורמת הלולים נדחתה ל-2027 בעקבות המלחמה בצפון

08/04/2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום